bukankah bas rapid kl tu dah hampir setahun lebih beroperasi ?
kenape ye....
ade org masih tak tahu bahawa tambang nye ialah rm2 (bas utama) pegi dan balik.
kene sediakan duit kecik secukupnye...mane ade baki ???
ape ke ba'hal nyer rakyat kl ni...( geram pulak aku )
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment